Αμαρυλλίς: Δείτε την με αποκαλυπτικό μαγιό στην παραλία! (Φωτογραφίες)

14-06-12





















Στην Α' Πλαζ Βούλας εντόπισε ο φωτογραφικός φακός του "ΟΚ!" -το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Ιουνίου- την 30χρονη τραγουδίστρια, η οποία βρέθηκε στον πολυχώρο South Coast για να φωτογραφηθεί για το digital single του καινούριου τραγουδιού "Δεν υπάρχεις για μένα", σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους Ηλία Φιλίππου.

Το νέο της τραγούδι, με έθνικ στοιχεία, ακολουθεί τη μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία του κομματιού "Σε χρειάζομαι". Μετά τη φωτογράφιση, η Αμαρυλλίς παρέμεινε στην παραλία και εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να κάνει το μπάνιο της, ενώ αποκάλυψε στο "ΟΚ!" τα μυστικά της σιλουέτας της.

«Μου αρέσει το σώμα μου να είναι υγιές και γυμνασμένο. Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα, γιατί δεν θέλω να το φτάνω σε εξαντλητικά όρια ή να του "επιτίθεμαι"», εξηγεί χαρακτηριστικά. «Γυμνάζομαι με personal trainer. Κάνω pilates, αερόβιες ασκήσεις και βάρη. Πέρσι που είχα χάσει βάρος δεν ήταν λόγω δίαιτας, αλλά λόγω του εξαντλητικού επαγγελματικού μου προγράμματος. Τώρα είμαι μια χαρά!», κατέληξε η ίδια.


Πηγή:http://www.markos.tv/a


Σχόλια