Καλομοίρα: To συγκινητικό κείμενο που έγραψε για τα δίδυμα που περιμένει!

18-06-12

















Η Καλομοίρα είναι πολύ χαρούμενη και ανυπομονεί να φέρει στον κόσμο τα δίδυμα που περιμένει. Με αφορμή αυτό το χαρμόσυνο γεγονός έγραψε ένα κείμενο με τίτλο "9 Εβδομάδες" και το ανάρτησε στην προσωπική της σελίδα δείχνοντας πόσο ενθουσιασμένη είναι!

Πιο συγκεκριμένα έγραψε: "Eίμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη που περιμένω δίδυμα και για να είμαι ειλικρινής, είμαι ακόμη σοκαρισμένη! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν δύο άνθρωποι μέσα στην κοιλιά μου!" και στη συνέχεια διηγήθηκε τα προβήματα που έχει με την εγκυμοσύνη της που δεν την ευχαριστούν και τόσο: "Λοιπόν, το ταξίδι μέχρι στιγμής δεν είναι το καλύτερο. Ήμουν τόσο άρρωστη (ναυτία, εμετοί κ.λπ.), που έχασα επτά κιλά! Είναι εφιάλτης! Αφού δεν μπορώ να κάνω τίποτα, περνώ όλη τη μέρα ξαπλωμένη στον καναπέ κι έχω προσωρινά μετακομίσει στο σπίτι της πεθεράς μου. Είναι ο μόνος τρόπος! Μου μαγειρεύει και με φροντίζει!".


Πηγή:http://www.tlife.gr

Σχόλια