Εuro θέλετε ;;; ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : Ενας ΚΟΛΟΣΣΟΣ βγαίνει σε πλειστηριασμό


12-06-12















Μέχρι τώρα αποτελούσε μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες της Ρόδου, αλλά και της Ελλάδας γενικότερα. Ο λόγος για το Kapsis Hotel της Ρόδου, που από την Τετάρτη 27 Ιουνίου, θα βγει σε πλειστηριασμό, καθώς και όλος ο κινητός εξοπλισμός του.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την δημοσιευθείσα περίληψη του αναγκαστικού πλειστηριασμού από τη δανείστρια τράπεζα Eurobank, θα «βγουν» στο σφυρί όλος ο κινητός εξοπλισμός του ξενοδοχείου, δηλαδή...
καρέκλες, σαλόνια, πίνακες, κλιματιστικά, ψυγεία, χαλιά, τηλεοράσεις, καθρέπτες, κρεβάτια, πίνακες ζωγραφικής, όλα τα είδη κουζίνας κ.α. Ο δικαστικός επιμελητής και εμπειρογνώμονας που χειρίζεται την υπόθεση του Kapsis Hotel, καθόρισε ως πρώτη τιμή εκκίνησης για το σύνολο των πλειστηριαζόμενων ειδών , το ποσό των 466.333 ευρώ!

Το ξενοδοχείο της Ρόδου, αντιμετώπιζε αρκετά οικονομικά προβλήματα από το παρελθόν και είχαν γίνει προσπάθειες για να πουληθεί σε Έλληνες ή ξένους επενδυτές, αλλά δεν βρέθηκε κάποιος που να ενδιαφέρεται και να συμβάλλει παράλληλα στην επιβίωση του. Για αρκετό καιρό, στην πανέμορφη παραλία της Αξιάς, δέσποζε ένας τεράστιος όγκος και παρά την παρέμβαση της Eurobank, η οποία επέτρεψε στην οικογένεια Καψή να δουλεύει την ξενοδοχειακή επιχείρηση με ειδικό συμφωνητικό πώλησης-μίσθωσης, τα πράγματα δεν πήγαν όπως αναμενόταν.

Τελικά, χάθηκε κάθε ελπίδα ανάκαμψης της εταιρείας, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην δυσχερή οικονομική κατάσταση που επικρατεί τόσο στη χώρα μας, όσο και σε όλο τον κόσμο γενικά. Βέβαια, για να μην τα ρίχνουμε όλα στην κρίση, ένας επίσης βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην τωρινή κατάσταση του Kapsis Hotel, είναι η υποβάθμιση που είχε δεχτεί, εξαιτίας του ότι επί χρόνια δεν είχε γίνει καμία βελτιωτική-εκσυγχρονιστική εργασία ή ανακαίνιση.

Δυστυχώς είναι μία ακόμα ξενοδοχειακή επιχείρηση-θύμα της κρίσης που έχει την χειρότερη εφικτή κατάληξη. Το πρόβλημα όμως δεν έγκειται μόνο στην οικονομική δυσκολία και στην επιφυλακτική στάση όσων ταξιδεύουν, αλλά σε ένα μεγάλο μέρος πρέπει και οι ιδιοκτήτες να συνειδητοποιήσουν ότι ο πελάτης αναζητά πάντα το καλύτερο. Αυτοί που καταφέρνουν να πετύχουν το «δίδυμο» ποιοτικές υπηρεσίες, με καλές τιμές, είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουν να επιβιώσουν και θα επιπλεύσουν αργά ή γρήγορα σ’ αυτήν την δύσκολη συγκυρία.

Πηγή:http://www.el-magazine.com

Σχόλια