Το δράμα της χήρας του Ανδρέα

25-07-12














Όπως όλοι οι Έλληνες, έτσι κι εγώ ζω με πολύ λίγα χρήματα και προσπαθώ να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου.

Η σύνταξη μου έχει μειωθεί πάρα πολύ. Έχει καταλήξει στα 800 ευρώ και φτάνει ίσα ίσα για να πληρώνω τους λογαριασμούς του σπιτιού, χωρίς να περισσεύουν χρήματα για μένα. Έχω να αγοράσω ρούχα εδώ και τέσσερα χρόνια!” δηλώνει η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου, ή αλλιώς η χήρα του ιστορικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου

Εμ, χρυσή μου τι να κάνουμε εσύ έχεις και μια βιλίτσα- μπορεί βέβαια κάποτε να είχες 3 και είναι πλήγμα- δεν είσαι και όπως όλοι εμείς οι υπόλοιποι:
“Βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια μοίρα με όλους και βιώνω την κρίση πολύ σκληρά. Έχει αλλάξει ολόκληρη η ζωή μου.

Δεν βγαίνω πια καθόλου, δεν θέλω να κάνω έξοδα και αρνούμαι βραδινές προσκλήσεις” τονίζει η Δήμητρα Παπανδρέου που πλέον έχει χάσει και την κοινωνική της ζωή.

Μωρέ πραγματικά είναι να τη λυπάται κανείς! Την βλέπεις και θέλεις να τρέξεις να την παρηγορήσεις.

“Ετοιμάζομαι να κατέβω στην Σύμη για να κάνω το τάμα μου, όπως κάθε χρόνο, στον Αρχάγγελο Μιχαήλ που θεωρώ προστάτη μου.

Στην συνέχεια θα ταξιδέψω στην Ρόδο, καλεσμένη του καλού μου φίλου και εξαιρετικού σεφ Θοδωρή Αγγελασόπουλου. Έχω αρκετούς γνωστούς στο νησί. Ελπίζω να συναντήσω και φέτος την φιλενάδα μου, την στιχουργό Βίκυ Γεροθόδωρου, με την οποία εργαζόμασταν μαζί στην Ολυμπιακή.

Επιλέγει κι εκείνη σταθερά την Ρόδο για τις διακοπές της” είπε η Δήμητρα-Λιάνη-μέση Ελληνίδα νοικοκυρά που όλα και όλα και τον προστάτη της έχει και να την φιλοξενήσουν έχει και θα ταξιδέψει και όλα. Όπως κάθε Έλληνας και Ελληνίδα που ζει με 800 ευρώ!

Πηγή:http://www.paraskhnio.gr

Σχόλια