ΘΗΒΑ ΚΤΗΝΩΔΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:ΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΥΛΟΥ

17-08-12















Είναι απίστευτο πόσο κτήνη γίνονται κάποιες φορές οι άνθρωποι. Είμαι αναγνώστης της σελίδας σας. Ελπίζω να διαβαστεί πολλές πολλές φορές η καταγγελία μου γιατί μου συνέβη κάτι που με συγκλόνισε.
Χθες επισκέφθηκα μία φίλη μου και την βρήκα να κλαίει. Το σκυλάκι της , το οποίο είχε και φρόντιζε στον κήπο το βρήκε σε μία γωνιά μισοπεθαμένο. Η αιτία? του είχαν κόψει κάποια κτήνη τη γλώσσα και εκτός τους πόνους αδυνατούσε να πιεί νερό. Το πρόλαβε στο παρα πέντε. Του έδωσε νεράκι με μπιμπερό αλλά δεν ξέρουμε πόσο θα αντέξει αυτό το καημένο το σκυλάκι. Πόσο κρίμα μα πόσο κρίμα. ΕΛΕΟΣ! Η τρέλα έχει βαρέσει τον κόσμο και δεν ξέρει τι κάνει πια. Είμαι ειλικιρνά συγκλονισμένη!!!


Aναγνώστρια!

Πηγή:http://www.viotiashop.gr

Σχόλια