ΒΟΙΩΤΙΑ:Ανοιχτό σεμινάριο με θέμα: «Social Media» στο Επιμελητήριο Βοιωτίας

6-10-12























Το Επιμελητήριο Βοιωτίας, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), διοργανώνει ανοιχτό σεμινάριο, με θέμα «Social Media».

Στόχος του σεμιναρίου είναι
Ø Να δώσει μια βασική περιγραφή των social media, τι είναι και με τι ασχολείται το καθένα τους
Ø Να τονίσει τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των social media στο marketing
Ø Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες στη χάραξη μιας στρατηγικής παρουσίας στα Social Media, τεχνικά και οργανωτικά
Ø Να δώσει κατευθύνσεις για την εκμετάλλευση όλων των features των social media.
Ø Να τονίσει κινδύνους και ευκαιρίες σχετικά με τα social media

Το σεμινάριο απευθύνεται σε,
Ø Στελέχη Product/Brand management
Ø Στελέχη Marketing department
Ø Ελεύθεροι επαγγελματίες / μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την εταιρική τους ταυτότητά
Ø Σε όποιον θα αναλάβει να υλοποιήσει την παρουσία της εταιρείας (γραφίστες, designers, δημιουργικό)

Το σεμινάριο, διάρκειας 10 ωρών, θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Βοιωτίας (Λ. Κουτσοπετάλου 1, Λιβαδειά) τις ακόλουθες ημερομηνίες.

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου και ώρες 17.00 – 22.00
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου και ώρες 17.00 – 22.00
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Σκλήκας Ελευθέριος, πτυχιούχος στην Πληροφορική από το Κολλέγιο Αθηνών και κάτοχος MBA του Πανεπιστημίου University of Leicester του Ηνωμένου Βασιλείου, ανώτερο και ανώτατο στέλεχος Πληροφορικής και σύμβουλος σε πολλά projects πολυεθνικών και ελληνικών επιχειρήσεων.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα αναπτυχθούν θέματα όπως:

Ø Social Media intro
§ Περιγραφή των δημοφιλέστερων social media services (Facebook / Twitter / LinkedIn/YouTube)
– Τι είναι; Ποιο είναι το κοινό σε κάθε site; Τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία μέσα σε κάθε ένα;
§ Πως τα social media αλλάζουν τους τρόπους επικοινωνίας



Ø Social media marketing
§ Τι είναι
§ Πλεονεκτήματα/οφέλη
§ Πόσο κοστίζει
Ø Δημοφιλή social media σε δράση
Ø The big picture
§ Πως αναπτύσσεται μια ολοκληρωμένη παρουσία στο Internet
§ Χάραξη στρατηγικής παρουσίας στο internet
§ Τι να προσέξει κάποιος όταν χαράσει τη στρατηγική
Ø Case Studies από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
Ø Ανάπτυξη στα Social Media
§ Δημιουργία Facebook Page, LinkedIn page, Twitter Account, YouTube Channel (lab?)
§ Πως συλλέγω φίλους;
§ Πως μπορώ να ενεργοποίηση και να κινητοποιήσω τους «φίλους» μου;
§ Πως πρέπει να είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύω;

Ø Blogging
§ Πώς να φτιάξετε ένα blog σε 10 λεπτά
§ Πράγματα που πρέπει να προσέξει κάποιος όταν αναπτύσσει ένα blog
§ Integration ανάμεσα σε social media, blog και εταιρικές σελίδες
Ø Αξιοποίηση εργαλείων στην διαχείριση των corporate profiles
Ø Αξιοποίηση εργαλείων για monitoring του brand στα Social Media
Ø Δημιουργία Διαφήμισης στα Social Media χωρίς την ανάγκη «ειδικών

Πηγή:http://www.orchomenos-press.blogspot.gr/

Σχόλια