Αποκάλυψη: Διάσημη παρουσιάστρια κάνει 5 χρόνια ψυχανάλυση!

6-12-12
















Η κορυφαία παρουσιάστρια αποκάλυψε στο "Shape" το μεγαλύτερο "δώρο" που προσέφερε στον εαυτό της, την ψυχανάλυση που κάνει τα τελευταία χρόνια, και τις κρίσεις πανικού που την οδήγησαν σε αυτή... Δείτε τι δήλωσε αναλυτικά η Ζέτα Μακρυπούλια: «Αν και θαυμάζω πάρα πολύ τις γυναίκες που τα περιττά κιλά τους δεν τις περιορίζουν στην επιλογή των ρούχων, εγώ δεν είμαι μία από αυτές. Με ενοχλεί στο σώμα μου να “πετάγονται” παχάκια. Κι επειδή επίσης δεν είμαι από τις τυχερές που μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν χωρίς να παχαίνουν, ξέρω ότι στο εξής δε θα μπορώ ποτέ να έχω χαλαρή σχέση με το φαγητό. Αν αφεθώ, θα παχύνω. Δεν είναι καμιά φοβερή καταστροφή, είναι όμως ένα πρόβλημα», είπε. Η όμορφη ηθοποιός-παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στην ψυχανάλυση που κάνει τα τελευταία χρόνια με αφορμή τις κρίσεις πανικού που την ταλαιπωρούσαν. «Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω κάνει το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα να κάνω στον εαυτό μου: την ψυχανάλυση. Δεν ξέρω αν άλλαξε πρώτα η σχέση μου με τους άλλους και μετά η σχέση με τον εαυτό μου, αλλά σίγουρα ο τρόπος σκέψης μου είναι πολύ διαφορετικός σήμερα». «Την πρώτη φορά έγινε στο θέατρο, στη σκηνή και ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Δεν ήξερα τι μου συμβαίνει και τρόμαξα πάρα πολύ. Όταν το ξανάπαθα, άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά και αποφάσισα ότι χρειαζόμουν ψυχανάλυση. Δε δίστασα καθόλου, άλλωστε οι μόνες επιλογές στο μηχανογραφικό μου στο λύκειο ήταν η ψυχολογία και η θεατρολογία», είπε η Ζέτα Μακρυπούλια.


 Πηγή: http://www.markos.tv

Σχόλια