Παπανδρέου: «Η οικογένειά μου δεν ήταν ποτέ δυναστεία»

22- 2- 2013

















«Η οικογένειά μου δεν ήταν ποτέ δυναστεία». Με τον τρόπο αυτό απάντησε ο Γιώργος Παπανδρέου σε φοιτητές που άφησαν αιχμές περί παπανδρεϊκής δυναστείας στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια ομιλίας του πρώην πρωθυπουργού στο πανεπιστήμιο Κολούμπια. «Μιλήσατε για τις αλλαγές που κάνατε μετά το 2009, αλλά κάτι πολύ κακό έγινε στην Ελλάδα ίσως από το 1974 μέχρι το 2009. Εσείς ίσως να κάνατε καλή δουλειά, αλλά ως μέλος μίας «δυναστείας» γιατί δεν λέτε πρώτα ότι στην Ελλάδα τα κάναμε θάλασσα πριν το 2009, ότι συμπεριφερθήκαμε πολύ άσχημα και εκμεταλλευτήκαμε τη δημοκρατία;» τόνισαν οι φοιτητές. «Η οικογένειά μου δεν ήταν ποτέ δυναστεία. Οι δυναστείες συνήθως δεν εκλέγονται. Εγώ υπήρξα πάντα δημοκρατικά εκλεγμένος στη ζωή μου. Πάλεψα μάλιστα για δημοκρατικές αλλαγές στο κόμμα μου, όπως η άμεση εκλογή. Εκλέχτηκα δύο φορές έτσι» απάντησε από την πλευρά του ο πρώην πρωθυπουργός, σημειώνοντας ότι ο παππούς του και ο πατέρας του φυλακίστηκαν πολλές φορές στον αγώνα για τη δημοκρατία.

 Πηγή: newpost.gr

Σχόλια