Σοκάρει κορυφαίος ηθοποιός; «Ήμουν μεταξύ ζωής και θανάτου»

31-5-2013














Σοκαριστικές είναι οι αποκαλύψεις του κορυφαίου ηθοποιού σχετικά με την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του, που παραλίγο να κοστίσει τη ζωή του αλλά και για την ακραία αντίδραση της γυναίκας του. «Ήμουν μεταξύ ζωής και θανάτου», λέει στο ΕΓΩ... «Δεν έφυγε ούτε στιγμή η Χριστίνα από δίπλα μου. Όποτε έβγαινε από τον θάλαμο δάκρυζα, σκεπτόμενος πώς θα την αφήσω μόνη αν φύγω από τη ζωή», εξομολογείται ο Στάθης Ψάλτης και συνεχίζει: «Δεν φοβόμουν καθόλου τον θάνατο. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα αφήσω αυτό το πλάσμα. Είχα έντονα στη σκέψη μου πώς θα της φερθούν σε αυτό το επάγγελμα αν... έφευγα. Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Ευτυχώς ο Θεός με βοήθησε. Μου έδωσε «ανάσταση εκ νεκρών». Θεωρούσα ότι θα φύγω. Δεν το φοβόμουν, απλώς περίμενα παράλληλα τη βοήθεια του Θεού». Ο ίδιος παράλληλα αποκαλύπτει τους λόγους για τους οποίους δεν ήθελε να δημοσιοποιηθεί η κατάσταση της υγειάς του. «Αυτό οφείλεται σε μένα. Πήγα σε μια άγνωστη κλινική και είχα δώσει ρητή εντολή να μην μάθει κανείς τίποτα. Ήμουν πολύ άσχημα. Ευτυχώς το ξεπέρασα. Δοξάζω το Θεό, γιατί από εκεί κρεμόμουν για να ζήσω. Δεν ήθελα να αφήσω τη Χριστίνα μου μόνη της».

 Πηγή:http://www.markos.tv/

Σχόλια