«Πουλάω το νεφρό μου για να ζήσουν τα παιδιά μου»-Το σημείωμα -σοκ που προκαλεί ανατριχίλα [εικόνα]

21-11-2013
















 Ανθρώπινο δράμα στον καιρό της οικονομικής κρίσης με «πρωταγωνιστή» ένα Ηρακλειώτη ο οποίος κρύβεται πίσω από το χειρόγραφο σημείωμα που τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του Βενιζελείου Νοσοκομείου: «Δεν πουλάω μόνο το νεφρό μου, θα μπορούσα να πουλήσω και το κεφάλι μου αν το ήθελαν, αρκεί να ζήσουν τα παιδιά μου».
Σύμφωνα με το irakliolive, ο άντρας δεν επιθυμεί καμία δημοσιότητα και ότι η ζωή του ανατράπηκε όταν απολύθηκε πριν από 3 περίπου χρόνια.

«Πουλήσαμε τα πάντα, έπιπλα, ηλεκτρικά είδη κι ότι άλλο είχαμε στο σπίτι. Δεν έμεινε τίποτα. Δεν μπορούμε να ζήσουμε. Γι αυτό πουλάω το νεφρό μου. Για μένα αυτό δεν είναι τίποτα, μπορώ να ζήσω και με ένα νεφρό. Θα μπορούσα να πουλήσω και το κεφάλι μου αν κάποιος το αγόραζε. Ζω για τα παιδιά μου αλλά δεν μπορώ να τους προσφέρω τα στοιχειώδη. Θα μπορούσα να πεθάνω γι αυτά. Το ένα μου παιδί δίνει Πανελλήνιες και πρέπει να κάνει φροντιστήρια, το άλλο πάει Δημοτικό. Αλλά εγώ δεν μπορώ να τους προσφέρω πια ούτε τα στοιχειώδη», αναφέρει σε δηλώσεις του στο τοπικό πόρταλ.

Πηγή:iefimerida.gr

Σχόλια