Σύμβουλος των ΑΝΕΛ αυτός που επιχείρησε να δωροδοκήσει τον Χαϊκάλη - Ο Καμμένος στέλνει το υλικό σε Μεϊμαράκη και Αθανασίου

19-12-2014



 Ο Παύλος Χαϊκάλης επεσήμανε πως έδωσε το video στον Λάκη Λαζόπουλο γιατί "είναι άτομο εμπιστοσύνης, είναι φίλος μου. Έχει και τα τεχνικά μέσα να με βοηθήσει. Εδώ έπαιξα ένα ουσιαστικό θέατρο. Μια υποδομή τεχνική μου έδωσε ο Λαζόπουλος".Ο Παύλος Χαϊκάλης επεσήμανε πως έδωσε το video στον Λάκη Λαζόπουλο γιατί "είναι άτομο εμπιστοσύνης, είναι φίλος μου. Έχει και τα τεχνικά μέσα να με βοηθήσει. Εδώ έπαιξα ένα ουσιαστικό θέατρο.


Μια υποδομή τεχνική μου έδωσε ο Λαζόπουλος".Σαμαρά και τον υπουργό Επικρατείας, Δημήτρη Σταμάτη ενέπλεξε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, στην υπόθεση της απόπειρας δωροδοκίας του βουλευτή του κόμματός του, Παύλου Χαϊκάλη ενόψει της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η υπόθεση αυτή είναι γνωστή εδώ και 15 μέρες, είπε κατά την έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε ο πρόεδρος ΑΝΕΛ, σημειώνοντας πως ο Παύλος Χαϊκάλης τον ενημέρωσε για την απόπειρα δωροδοκίας. Υποστήριξε ότι γνώρισε τον συγκεκριμένο άνθρωπο στο γραφείο του Αντώνη Σαμαρά όταν ήταν ακόμη βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. "Έλεγε ότι ήταν στέλεχος της Deutsche Bank", είπε και πρόσθεσε ότι "κατόπιν μου τον υπέδειξε ο κ. Σταματης για να καταθέσει για την έρευνα για τα CDS ως γνώστης".

Πηγή:www.newsit.gr

Σχόλια