Ο Τέρης Χρυσός δεν πληρώνει την εφορία

21- 3- 2013












Ο Τέρης Χρυσός σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες που περνάει, ενώ αναφέρθηκε και στην απόφασή του να σταματήσει να πληρώνει την εφορία. «Δυσκολεύομαι πάρα πολύ. Όταν πήρα τη σύνταξή μου είχα πάρει αναδρομικά και τώρα μου έρχεται και μου ζητάει αυτά τα 15.000 που είχα πάρει, μου τα κάνει 23.000 ευρώ και μου τα ζητάει πίσω. Τους λέω λοιπόν ότι δεν έχω και μου προσημείωσαν το σπίτι μου. Πλήρωνα δυο χρόνια τις δόσεις μου αλλά τώρα τελευταία δεν μπορώ. Δεν αντέχω με τα 750 ευρώ της τιμητικής σύνταξης να ζω, να τρώω, να πληρώνω έκτακτες εισφορές και ένα σωρό άλλα πράγματα. Έτσι σταμάτησα να πληρώνω και λέω ας γίνει ό,τι θέλει... Δεν μπορώ να πληρώσω. Στο φινάλε μου χρωστάει το ΙΚΑ δεν του χρωστάω! Ο,τι θέλει ας γίνει», δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «Χάι», ο οποίος κινδυνεύει με έξωση από το ημιυπόγειο διαμέρισμά του στην Κυψέλη. Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στην Αννίτα Πάνια: «Η Αννίτα είναι πολύ καλή μου φίλη. Με έχει βοηθήσει αρκετά και αυτό το γεγονός το εκτιμώ ιδιαίτερα. Ήταν μια υπόθεση της σύνταξής μου, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, γιατί με έχουν αδικήσει πάρα πολύ σε αυτό το θέμα και με είχε καλέσει να το συζητήσουμε. Με είχαν βάλει και στην επιτροπή τραγουδιού - τότε έκανε την εκπομπή με τα ταλέντα. Με στεναχωρεί βέβαια το γεγονός ότι πολλοί καταξιωμένοι τραγουδιστές δεν ήθελαν να πάνε και με έβριζαν όταν πήγα λέγοντάς μου μα πως θα πας σε μια τέτοια εκπομπή μπανάλ χωρίς ουσιώδη θέματα. Μετά βέβαια πήγαν όλοι οι υπόλοιποι. Μετά δεν ήταν μπανάλ».

 Πηγή:ProtoThema.gr

Σχόλια