Ποια Ελληνίδα ηθοποιός είπε "Χρωστάω και κινδυνεύω να μπω στην φυλακή. Το χειμώνα μου έκοψαν το ρεύμα για τρεις μέρες"

29-4-2013
















 Σε συνέντευξή της η ηθοποιός εξομολογήθηκε τα οικονομικά της προβλήματα... «Πώς να μη χρωστώ και να μην κινδυνεύω να μπω στη φυλακή, όταν οι οικονομικές μου απολαβές είναι το ένα δέκατο αυτών που έπαιρνα και οι πάγιες υποχρεώσεις μου έχουν μείνει οι ίδιες; Το έχω πάρει απόφαση πια ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου στις τράπεζες, οπότε πληρώνω μόνο τους λογαριασμούς. Πέρσι το χειμώνα έφτασαν στο σημείο να μου κόψουν το ρεύμα για τρεις μέρες και ευτυχώς κάποιοι καλοί μου φίλοι μου δάνεισαν κάποια χρήματα για να το εξοφλήσω. Αλλά τώρα πια και να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον, δεν θα μπορέσει να στη δώσει, γιατί έχουν όλοι "στεγνώσει". Ευτυχώς, με την εφορία, έχω κάνει ρύθμιση, οπότε προς το παρόν το ελέγχω το πράγμα!». Όσο για το αν είναι σπάταλη είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»: «Ούτε εξοχικά αγόρασα, ούτε κότερα και αυτοκίνητα. Στο μόνο που υπήρξα σπάταλη ήταν στα καλλυντικά. Αλλά πια τα έχω κόψει και αυτά! Και ανακάλυψα ότι και η Nivea μια χαρά την κάνει τη δουλειά της!». Υπήρξε όμως και στην τηλεόραση με τους αρκετά ψηλούς μισθούς και εξήγησε αν η οικονομική της κατάσταση σήμερα οφείλεται σε κακή διαχείριση στο παρελθόν. «Έχουν περάσει πολλά λεφτά από τα χέρια μου, γιατί ακόμη και στο θέατρο ήμουν από τις ηθοποιούς που είχαν υψηλά κασέ. Δυστυχώς, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που έβγαλα από την τηλεόραση τα έδωσα σε γιατρούς, σε αποκλειστικές και στα νοσοκομεία, γιατί όταν ήμουν στον "Όμορφο Κόσμο το Πρωί", διαπιστώσαμε ότι ο πατέρας μου έχει καρκίνο! Τότε, λοιπόν, αναγκάστηκα να πάρω κάποια καταναλωτικά δάνεια, τα οποία σε συνδυασμό με το στεγαστικό που έχω για το σπίτι μου, έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα μεγέθη. Όταν δεν μπορείς να πληρώσεις τη δόση του δανείου και ανεβαίνουν συνεχώς οι τόκοι, το μόνο που σου απομένει είναι να περιμένεις την ώρα που θα σου χτυπήσουν το κουδούνι και θα έρθουν για να σε συλλάβουν!». Πώς όμως αν και κινδυνεύει να μπει φυλακή διατηρεί ακόμα το χαμόγελό της; «Προσπαθώ να βλέπω πάντα τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Ακόμα και όταν ήμουν στο σπίτι χωρίς ρεύμα, παρόλο που στην αρχή με πήρε από κάτω, αμέσως μετά είπα: "θα το παλέψω!"». 


Πηγή:http://www.neanews.gr/

Σχόλια