Απίστευτη δήλωση: «Φοράω αντρικά εσώρουχα»! Ποια τραγουδίστρια το είπε;

30-5-2013





















«Για τους άντρες που αγάπησα πολύ, μπορούσα να πέσω και στη φωτιά. Δεν έχω φερθεί άσχημα στους συντρόφους μου», είπε η εντυπωσιακή τραγουδίστρια και δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι φοράει... αντρικά εσώρουχα! «Όταν αγαπάω έναν άνδρα, τον φροντίζω, τον προσέχω. Είμαι σχεδόν υπερπροστατευτική», δήλωσε η τραγουδίστρια, ενώ αποκάλυψε πως είναι όμως στις σχέσεις της: «Δεν κάνω σκηνές ζηλοτυπίας. Λειτουργώ αντρικά στις σχέσεις μου. Δεν ζηλεύω, δεν ψάχνω κινητά, δεν παρακολουθώ. Είμαι πολύ χαλαρή. Το ελάττωμα μου είναι ότι είμαι γκρινιάρα». Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, είναι ζευγάρι με τον DJRico, ωστόσο οι δυο τους αποφεύγουν τις κοινές φωτογραφίες: «Δεν θέλω να πουλήσω την προσωπική μου ζωή. Δεν το έκανα όταν ξεκινούσα, θα το κάνω τώρα; Δεν θα φωτογραφιζόμουν ποτέ με ένα σύντροφο μου για να είμαι στο εξώφυλλο ενός περιοδικού. Ας μη με βάλουν ποτέ. Δεν με πειράζει». Απάντησε ακόμα και στον αν σκέφτεται να παντρευτεί και να γίνει μανούλα: «Εξακολουθώ να μην αισθάνομαι ακόμα έτοιμη για να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια», αλλά και αν αισθανθεί ξέρει εκ των προτέρων ότι «Δεν πρόκειται να ξοδέψω μια περιουσία για το γάμο μου. Δεν το κάνω από τσιγκουνιά, αλλά θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά. Θα μπορούσα να παντρευτώ και σε έναν πεζόδρομο!». Τέλος, αποκάλυψε πως της αρέσει να φορά… ανδρικά εσώρουχα! «Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, αλλά μου αρέσει να τα φοράω. Με κάνουν να νιώθω πολύ άνετα».

 Πηγή:http://www.markos.tv/

Σχόλια