Χαραλαμπίδου κατά Μαξίμου για το θέμα των πόθεν έσχες

16-10-2015
















 «Καλά θα κάνει να αναζητήσει τις πραγματικές πηγές αυτών που έδωσαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία» Την επισήμανση ότι δεν έδωσε η ίδια στη δημοσιότητα τις πληροφορίες για τα πόθεν έσχες υπουργών έκανε η Δέσποινα Χαραλαμπίδου, μιλώντας σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM.

Όπως ανέφερε η πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής, «η Αριστερά, την οποία εγώ υπηρέτησα από πολύ μικρή ηλικία και συνεχίζω να υπηρετώ, δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά τα βέλη, τα οποία δέχομαι σήμερα εγώ και μέσα από μένα, η Λαϊκή Ενότητα.

Η πληροφόρηση ότι εγώ έδωσα τα στοιχεία, κατά τη γνώμη μου και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω συγκεντρώσει και εγώ, ξεκινάει από το Μαξίμου». «Θα ήθελα να πω και να ενημερώσω και το Μαξίμου ότι καλά θα κάνει να αναζητήσει τις πραγματικές πηγές αυτών που έδωσαν στη δημοσιότητα όλα όσα απασχόλησαν τον Τύπο, τις προηγούμενες μέρες», σημείωσε ακόμη.


Πηγή: www.tsantiri.gr

Σχόλια