Καταγγελία σόκ:Οι του ΣΎΡΙΖΑ μου δήλωσαν ότι δεν τους ενδιαφέρει αν ο κόσμος πειναει γιατί καπιταλισμό έχουμε και ότι ή ΖΩΗ είναι ηλίθια που έφυγε.

29-12-2015
























 Προχθες το μεσημέρι, βρισκόμουνα με αγαπημένους φίλους στη Χάρτα του Βόλου.Γνωστό στέκι αριστερών και διανοούμενων .Μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν μια παρέα με στελέχη του ΣΎΡΙΖΑ.

(Μαζί τους παρευρίσκετο και ο βουλευτής του ΣΎΡΙΖΑ Πουλάκης).Ενοιωσα πραγματικά να θιγωμαι από τον ξιπασμο τους αλλά περισσότερο από όλα ενοιωσα να με θίγει ή στάση των "συντρόφων μου". Η ανοχή τους απέναντι στην προδοσία, την κοροϊδία ,την αδικία ,το απυρόβλητο το οποίο τους παρέχουν. Πραγματικα θυμωσα όταν είδα , ένα "στελεχος" όρθιο να μιλάει σε μια παρέα με αριστερούς φίλους.

Πλησιασα και απευθυνόμενος στους φίλους μου είπα δεν ντρεπεσθε να μιλάτε σε τέτοια ρεμαλια.Είναι ντροπή που τους ανέχεσθε.Επέστρεψα στο τραπέζι μου όπου τους άκουσα να γελανε . Όταν έφευγαν οι του ΣΎΡΙΖΑ μου δήλωσαν ότι δεν τους ενδιαφέρει αν ο κόσμος πειναει γιατί καπιταλισμό έχουμε και ότι ή ΖΩΗ είναι ηλίθια που έφυγε.Ο ένας σαν μπατσος ρωταγε ποιος είναι αυτος.Το πιο σημαντικό είναι οτι εκτός από την Κατερίνα Τραντου κανείς άλλος δεν με υπερασπίστηκε. Αυτό για να ξέρουμε όλοι ότι ο ανδρισμός δεν είναι πάντα γένους αρσενικού.

 ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ.....


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1541237189522936&id=100009100085549


Πηγή:anemosanatropis.blogspot.gr/2015/12/blog-post_151.html

Σχόλια