Ο ΝΙΚΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.Ο. Η ΘΗΒΑ !!!


19-6-2017




















ΑΠΟΧΩΡΩ ΓΕΜΑΤΟΣ . . . . . ‘’Α.Ο. ΘΗΒΑ’’

Έχοντας φορέσει για περισσότερα απο 14 χρόνια την φανέλα του αγαπημένου μου ‘’Α.Ο. ΘΗΒΑ’’ και έχοντας ζήσει μέσα σ’ αυτή την ομάδα τα πάντα ( 4 πρωταθλήματα,2 κύπελα,3 ανόδους,1 υποβιβασμό) και το πιο θλιβερό για εμένα τη διάλυση της ανδρικής ομάδας στην Δ’ εθνική την περίοδο 2011-2012,θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα όλους τους φιλάθλους που ήταν στο πλευρό μας και εντός και εκτός έδρας και στις χάρες και στις λύπες!Θέλω να ξέρετε οτι όσα χρόνια αγωνίστηκα στην ομάδα έδωσα τα πάντα χωρίς δεύτερη σκέψη και λειτουργούσα πάντα με γνώμονα το καλό της ομάδας και όχι το προσωπικό μου όφελος(έχοντας δεχτεί άνανδρο πόλεμο κυρίως εκ των έσω) και φυσικά έχοντας λάβει τις μικρότερες οικονομικές απολαβές απ’ όλους.

Θέλω να ευχαριστήσω ολους τους συμπαίκτες που είχα καθώς και τους προπονητές,βοηθούς,έφορους υλικού,γενικούς αρχηγούς,τον ΜΑΚΑΡΟ και τον γυμναστή κύριο Μπούτσικο και να τους ευχηθώ καλή συνέχεια σε ότι κ αν κάνουν.Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις την δεδομένη στιγμή δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω με την ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ,παρά την πρόταση που δέχτηκα απ την νέα δοιήκηση του ‘’Α.Ο. Θήβα’’ και τους ευχαριστώ για την τιμή που μου έκαναν και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.Μακάρι η ομάδα να συνεχίσει σε υψηλό επίπεδο και γιατί όχι και σε υψηλότερο απ ότι τώρα.Θα είμαι πάντα οπαδός της ομάδας και αν ποτέ μου ζητηθεί βοήθεια θα είμαι παρών!

Πηγή:thivanews.blogspot.gr

Σχόλια